Saturday 30 October 2021

PENYAMPAIAN BARANG SUMBANGAN DARI JINGGA13 JOHOR KEPADA JINGGA13 SIMPANG RENGGAM UNTUK AGIHAN SETEMPAT

Jingga13 Johor mengucapkan Tahniah kepada Sdr Faizul Abd Ghani kerana telah dilantik sebagai Penyelaras DUN Layang-Layang bagi mengantikan Uncle Wong agar dapat memantapkan gerak kerja dan aktiviti di DUN dan cabang tersebut.


Semalam dalam satu majlis yang ringkas , Jingga13 Johor telah menyampaikan sumbangan barangan makanan kepada Jingga13 Simpang Renggam bertempat di Kedai Makan Sukri , Pekan Renggam .

Jingga13 Johor melalui Sdr Murad Jailani dengan kerjasama YB Hassan Karim Ahli Parlimen Pasir Gudang yang diwakili Sdr Zabidie Abas , Koordinator Jingga13 Johor telah menghulurkan sumbangan barang makanan tersebut kepada Jingga13 Simpang Renggam yang diwakili Koordinatornya Sdr Sukri Zakaria  untuk dimanfaatkan bersama Sdr Faizul dan Uncle Wong untuk menggerakkan aktiviti.




Semoga dengan usaha kecil ini, dapat membantu golongan yang memerlukan di Dun Layang-Layang dan memudahkan serta merancakkan aktiviti agar dapat menawan hati pengundi setempat. Juga diharapkan agar beroleh kemenangan dalam PRU15 akan datang. 









#MuafakatPrihatinBerani

#jingga13malaysia 

#jingga13johor 

#jingga13simpangrenggam