Wednesday 27 October 2021

JINGGA13 PAHANG BERSAMA PENYELARAS DUN PANCING SAMPAIKAN SUMBANGAN KERUSI RODA DAN BAKUL MAKANAN BUAT NAEZMUDDIN

Sudah lebih 2 tahun Saudara Naezmudin Kamaruddin menderita sakit stroke yang menyebabkan beliau lumpuh sebelah badan . Beliau yang tinggal di Taman TAS , Kuantan kini dijagai oleh ibu dan adiknya . Ini menyebabkan beliau tidak dapat bekerja dan menjalani kehidupan seperti orang lain .

Di atas dasar keprihatinan , Jinggla 13 Pahang bersama Puan Haslinda Hashim Penyelaras DUN Panching telah hadir ke rumah beliau bagi menyampaikan sumbangan kerusi roda dan bakul makanan dari penyumbang kepada saudara Naezmuddin bagi meringankan beban beliau sekeluarga .

Menurut Komrad Ahmad Shahril Ismail , Koordinator Jinggaq3 Pahang * Kami juga turut membantu saudara Naezmuddin dan keluarganya mengisi borang permohonan JKM , amat sedih sekali selama lebih 2 tahun beliau tidak perbah mendapat sumbangan daripada JKM atau mana-mana agensi bagi meringankan bebannya ".

Jingga13 Pahang amat mengharapkan dengan sumbangan kerusi roda tersebut tersebut Saudara Naezmuddin dapat  bergerak lebih selesa dengan dibantu oleh ahli keluarganya .

Jingga13 Pahang merakamkan jutaan terima kasih kepada para penyumbang yang. bermurah hati membantu Saudara Naezmuddin sekeluarga .