Tuesday 6 July 2021

JINGGA13 SIMPANG RENGGAM BERSAMA KEADILAN CABANG, AMK DAN WANITA HULUR SUMBANGAN PENGHARGAAN BUAT JABATAN BOMBA DAN POLIS

Jingga13 Simpang Renggam yang di wakili koordinatornya Komrad Sukri bin Zakaria, komrad Vijendran al Nanasekaran dan Komraf Chong Wee Cheng .


Jingga13 Simong Renggam berkolaborasi bersama kepimpinan Keadilan Cabang Simpang Renggam yang di wakili En Faizul Abdul Ghani selaku Setiausaha Cabang Simpang Renggam .

Turut bersama AJk Angkatan Muda Keadilan Cabang Simpang Renggam dan Wanita

Keadilan Cabang Simpang Renggam yang meringgankan tangan memberi sumbangan pek makanan serta minuman kepada Frontliner anggota Jabatan Bomba dan Penyelamat Simpang Renggam dan Balai Polis Renggam .


Sumbangan ikhlas ini tidak begitu besar nilainya tapi nilai sebenar adalah sikap saling mengingati dan menghargai anggota barisan hadapan yang berkerja keras untuk menghadapi pandemik Civic-19  ini . Semoga mereka semua dilindungi dari wabak Covid19 . 


Perjumpaan ringkas tersebut yang terdiri dari berbilang bangsa bergerak sejalur seperti seperti sebuah keluarga yang besar dan dalam keadaan yang harmoni.


#jingga13simpangrenggam

#jingga13johor

#jingga13malaysia

#keadilanrakyatsimpangrenggam

#amkcabangsimpangrenggam

#wanitakeadilansimpangrenggam

#renggamsejalur

#muafakatprihatinberani

#kamuadalahkami

#masyarakatkepadamasyarakat