Monday 12 July 2021

π™…π™„π™‰π™‚π™‚π˜Ό13 π™†π™Šπ™π˜Ό 𝙏𝙄𝙉𝙂𝙂𝙄 π™ˆπ™€π™ˆπ˜½π™€π™π™„ π˜½π˜Όπ™‰π™π™π˜Όπ™‰ π™†π™€π™‹π˜Όπ˜Ώπ˜Ό π™†π™€π™‡π™π˜Όπ™π™‚π˜Ό π™”π˜Όπ™‰π™‚ π˜Ώπ™„π™ƒπ™„π™ˆπ™‹π™„π™ π™†π™€π™Žπ™π™Žπ˜Όπ™ƒπ˜Όπ™‰ π˜Ώπ™„ π™π˜Όπ™‰π™…π™π™‰π™‚ π™Žπ™€π˜Ώπ™€π™‡π™„

Koordinator Jingga13 Kota Tinggi Sdr Kamaluddin Md Simpol menerima panggilan talipon dari satu keluarga yang terputus bekalan makanan dan memohon bantuan.

Dengan segera Sdr Salim bin Masrun Timb Koordinator Jingga13 Kota Tinggi bersama Sdr Ibrahim dan Sdr Safiee mewakili Jingga13 Kota Tinggi pergi ke alamat yang diberikan untuk  menyalurkan sedikit sumbangan/bntuan kpd Mohd Haidir (Suami kpd Siti Khadijah) yang terputus bekalan makanan di Kampong Seri Gading Laut, Tg Sedili Kota Tinggi..

Barangan sumbangan  yang dihulurkan berupa barangan makanan/dapur, pampers, susu baby dan sumbangan tunai telah diserahkan kepada En Haidir. Semoga sumbangan ini dapat membantu meringankan perbelanjaan keluarga.

En Haidir tidak dapat bekerja sepanjang pkp ini dan mengakibatkan beliau hilang punca pendapatan. Anak-anak beliau masih kecil dan menyusu lagi. Beliau tidak pernah mendapat sebarang bantuan sebelum ini.

Terima kasih kepada Jingga13 Kota Tinggi atas keprihatinan dan tindakan pantas membantu mereka. Moga Allah membalas kebaikkan kalian..


#MuafakatPrihatinBerani