Tuesday 11 May 2021

JINGGA13 PERLIS DAN INSAN PERLIS RAIKAN ANAK YATIM SEKITAR PERLIS DUIT RAYA DAN 'SHOPPING RAYA'

Jingga13 Perlis dan NGO INSAN Perlis telah melancarkan Program Tabung Baju Raya Anak Yatim Perlis pada 2 minggu yang lalu telah berjaya mengumpulkan sumbangan daripada orang ramai yang prihatin dengan nasib anak-anak yatim untuk berhari raya.  




Alhamdulillah semalam Jingga 13 Perlis bersama-sama INSAN Perlis meraikan anak yatim sekitar perlis dengan membawa mereka 'shopping raya' di pasaraya Hari-Hari.

Program dikelola oleh Koordinator Jingga 13 Padang Besar dan dibantu oleh Koordinator Jingga 13 Perlis sdr. Hasrizal . Turut hadir ialah Penasihat Jingga 13 Perlis sdr. Chiam dan para sukarelawan Jingga 13 Perlis yang membantu melancarkan program


Anak-anak yatim yang terpilih dibawa ke pasaraya Hari-Hari untuk membeli persalinan baju raya bagi membawa kegembiraan kepada mereka dan meringankan beban penjaga mereka.

Usai Program, Presiden INSAN Perlis memberi sumbangan duit raya kepada anak anak yatim dan petugas yang hadir.




Jingga 13 Perlis dan INSAN Perlis mengucapkan ribuan terima kasih kepada penyumbang secara langung atau tidak langsung bagi melancarkan program ini.Tak lupa juga kepada para petugas semua.
























Semoga bertemu lagi di lembaran baru. Insha Allah

SELAMAT HARI RAYA AIDILFITRI MAAF ZAHIR DAN BATIN


#Jingga13Perlis

#INSANPerlis