Saturday 23 May 2020

KEADILAN CABANG TENGGARA BERSAMA JINGGA13 KOTA TINGGI MENYANTUNI ASNAF DAN SDR ARMAN

Koordinator Jingga13 Kota Tinggi Sdr Kamaluddin Md Simpol bersama Timbalan Koordinator Sdr Muhamad Norjepri Jailani, telah menyantuni 10 orang golongan Asnaf yang sebelum ini tidak pernah mendapat bantuan dari mana-mana pihak.




Program ini turut dihadiri oleh Ketua Cabang Parti Keadulan Rakyat  Tengara Sdr Shamsuri Shahdan dan mengambil peluang sama, mengedarkan Kurma dan turut menghulurkan sumbangan wanh tunai.



Sumbangan saat akhir menjelang Aidilfitri ini sangat bermakna bagi mereka. Sumbangan kali ini adalah barangan raya berbentuk hamper dan juga sumbangan tunai untuk membolehkan mereka berbelanja di suasana Hari Raya.

Terima kasih kepada Tanjak Sakti (nama pena) yang sudi berkongsi rezeki dan menyumbang kepada golongan yang memerlukan. Moga Allah membalas kebaikkan beliau.


Jingga13 Kota Tinggi juga dapat menyampaikan sumbangan wang tunai kepada Sdr Arman Sabhan Komrad Jingga13 yang baru-baru ini ditimpa sakit dan perlukan pembedahan. Hasil sumbangan adalah dari *Tabung Amal Untuk Arman* yang dilancarkan kepada rakan2 setempat.

Jingga13 Johor mengucapkan Tahniah dan Syabas atas usaha murni kalian. Semoga usaha ini memberi manfaat untuk semua.

#MuafakatPrihatinBerani