Tuesday 18 February 2020

JINGGA13 JOHOR TERIMA SUMBANGAN REHAL DARIPADA HAMBA ALLAH DAN TELAH SEMPURNAKAN AMANAH KE MASJID

Hari ini, 18/2/2020 Saya telah didatangi oleh seorang yang ingin menghulurkan sumbangan. Beliau tidak mahu identitinya dipaparkan kepada umum. Bukan kewangan yang ingin dihulurkan ataupun barang makanan.


Beliau ingin menghulurkan sumbangan REHAL. Permintaan beliau agar rehal tersebut diserahkan kepada masjid atau surau atau pusat pusat tahfiz. Ini adalah hasil kerja tangan beliau sendiri. Beliau menyatakan yang beliau tak punyai kewangan untuk disumbangkan, cuma barangan inilah yang beliau mampu..




Saya mewakili Jingga13 Johor menyambut baik hasrat itu dan rasa amat terharu atas niat suci beliau. Sungguh murni keperibadian beliau. Saya bersama Sdr Shamsir Amri wakil Jingga13 Kulai telah menyerahkan Rehal tersebut ke sebuah masjid yang kami fikirkan sesuai.


Kami Jingga13 Johor telah menunaikan amanah yang beliau inginkan. Semoga sumbangan ini dapat dimanfaatkan untuk semua kariyah dan penduduk setempat.

Jingga13 mengajak diri kami sendiri dan rakan semua mendoakan agar Penyumbang ini dikurnikan kebaikkan daripada Allah dan mendapat rezki yang melimpah ruah..

Zabidie Abas
Koordinator
Jingga13 Johor