Thursday 6 May 2021

JINGGA13 PENGERANG SERAH SUMBANGAN DUIT RAYA KEPADA ANAK-ANAK YATIM DI 3 SEKOLAH AGAMA DI GUGUSAN FELDA ADELA

5 Mei 2021 , Selesai sudah Majlis Penyerahan Sumbangan Duit Raya Kepada Anak-Anak Yatim Gugusan FELDA Adela oleh Jingga 13 Pengerang  diwakili oleh saudara  Zaid Ahmad selaku  Koordinator Jingga 13 Pengerang dan dibantu oleh komrad-komrad Jingga13 Pengerang iaitu saudara Azlan Attan , Ustaz Nizam Zakaria dan Puan Liza 




Penyerahkan sumbangan duit Raya kepada pelajar-pelajar anak yatim Gugusan FELDA Adela diadakan di 3 buah sekolah dalam Gugusan FELDA Adela iaitu di Sekolah Agama Kledang , Sekolah Agama Tunggal dan Sekolah Agama Adela .

Sdr Zaid Ahmad , Koordinator Jingga13 Pengerang mengungkapkan  , " Jazakumullah semua penyumbang yang sudi memberikan sumbangan dan sentiasa prihatin dan tidak putus dalam membantu. Mudah-mudahan dengan sedikit usaha kecil ini dapat menggembirakan anak-anak yatim ini menjelang kedatangan Shawal tidak lama lagi . Terima kasih atas sumbangan anda. Semoga Allah mengurniakan balasan syurga Dan diberikakn keluasan rezeki..dipermudahkan setiap urusan kita semua " . Amin .