Saturday 27 June 2020

JINGGA13 MELAKA HULURKAN SUMBANGAN UNTUK PN ANN C FERNANDEZ DERITA SLIP DISC

Pada 25 Jun 2020 , Jingga 13 Melaka diketuai koordinator Shah Kesuma Jaya pada hari ini berkesempatan untuk bertemu dan menghulurkan sedikit bantuan buat Puan Ann C Fernandez di Bandar Hilir Melaka .


Puan Ann C Fernandez merupakan pesakit yang bermasalah pada tulang belakang dikhuatiri 'slip disc' akibat daripada kecederaan berulang seperti kemalangan jalan raya dan jatuh ( pernah dilanggar lari). Setelah bertahun menanggung kesakitan Puan Ann kini sejak 2@3 bulan lepas tidak mampu lagi untuk berdiri secara normal akibat daripada bahagian kiri badan yang mengalami kemerosoton untuk berfungsi secara normal. Pihak hospital juga telah sedia maklum akan perkara ini.


Sebelum ini beliau berniaga makanan secara sewaan lot di Modern Coffee Shop bertempat di no 289 & 290 Jalan Melaka Raya 2, Taman Melaka Raya. Antara menu makanan yang disediakan termasuk asam pedas, nasi lemak, lempeng, kari ayam dan kari kambing.

Justeru atas masalah kesihatan yang semakin merosot Puan Ann terpaksa menutup perniagaannya walaupun mendapat permintaan agar meneruskannya daripada pihak pengurusan kedai. Keadaan ini membuatkan beliau mengalami kekurangan sumber pendapatan utama dan sukar untuk meneruskan kehidupan ditambah lagi Puan Ann juga ditinggalkan suaminya sejak 20 tahun yang lalu.

Kepada yang perihatin dan mengenali serta mungkin juga pernah menjadi pelanggan kepada Puan Ann anda boleh menghubungi beliau di nombor telefon dan alamat yang berikut :

Puan Ann C Fernandez
389J Jalan Thamby Abdullah
Bandar Hilir
Rumah Awam
75000 Melaka

No hp : 018 388 4995

Atau yang ingin menghulurkan sumbangan boleh salurkan terus ke akaun beliau :

CIMB BANK BERHAD
7026371084